Decoupage - to moje hobby. Inne techniki? - też je lubię :)

wtorek, 18 lutego 2014

Komplet po liftingu

Meble nie są łatwym obiektem do ozdabiania z wielu względów.
Po pierwsze: wielkość.
Nieporęczne, zawalate, źle w ręce siedzą, ech... masakra.
Po drugie: przygotowanie.
Mozolne niczym skubanie pierza.
Bo i oczyścić ze starych powłok trzeba, a potem nowe powłoki nałożyć.
Po trzecie: motyw.
Wybór każe patrzeć na siebie w przypadku stołu na gapienie się na wzór przy każdej kawie czy stawianym pasjansie.
Po czwarte: papierologia.
O wycinaniu poszczególnych elementów nie napiszę, bom dama.
Przynajmniej na początku działalności nie napiszę... :D
Po piąte: wykończenie.
Podobnie jak z przygotowaniem.
Mozolne lakierowanie, szlifowanie i lakierowanie, itd, itd...
Kto tego nie zna!

Meble nie są łatwym obiektem do ozdabiania.


Ale są obiektem bardzo wdzięcznym.













4 komentarze:

  1. Bajecznie piękny komplet. Jakim cudem tu nie ma komentarzy? Nic nie rozumiem pewnie nikt na razie tu nie dotarł. Cudny! Pewnie, że nie łatwo jest z meblami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Matko chrzestna! Dostosowałam się do Twoich zaleceń i zapodałam wszem i wobec bloga, kiedy miał kilka postów, żeby nudno nie było. ;)
      Wprawdzie dotyczyło to strony, ale lekcję zapamiętałam i zastosowałam ją i tutaj. :)

      Usuń
  2. pomysł i wykonanie pierwsza klasa!!! Buszuje tu u ciebie i buszuję:) fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie to cieszy.
    Buszuj sobie swobodnie!

    OdpowiedzUsuń